Hei!
Dersom du har problemer med å bruke ordreportalen, vennligst ta kontakt med ditt Noricom-kontor på tlf 815 35 500.
Vanlige spørsmål:
Hvor kan jeg få brukernavn og passord?
Du kan prøve å registrere deg selv ved hjelp av e-postadressen din dersom din bedrift allerede er kunde hos oss.
Dersom det ikke fungerer, må du kontakte Noricom på 815 35 500.
Jeg har glemt mitt passord
Gå til forsiden av www.noricomordre.no, trykk på "Glemt passord?"-linken, hak av for om du er kunde eller tolk og fyll ut din e-postadresse. Du vil få et nytt passord tilsendt på e-post.
Jeg får ikke til å legge inn en bestilling
Du har enten glemt å fylle inn alle nødvendige detaljer om oppdraget (felt merket med *) eller så er det for kort tid til oppdragsstart. Du kan se en feilmelding i rød tekst ved toppen av siden som gir deg informasjon om hvorfor du ikke får legge inn oppdraget.
Jeg får ikke til å eksportere mine oppdrag til Excel
Vennligst ta kontakt med Noricom på 815 35 500.